with Julia

7 komentarzy:

  1. Amiszko, masz może konto na tumblr? albo na jakiejś innej stronie, gdzie umieszczasz swoje inspiracje? jesteś tak ciekawą osobą i robisz wspaniałe zdjęcia (zawsze czekam z niecierpliwością na kolejną porcję nowości:)), że z chęcią popatrzałabym co Cię inspiruje lub po prostu co Ci się podoba:) trzymaj się cieplutko, buziaki! ~ Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki śliczne za miłe słowa!! mam tumblra http://thingswhichcanmakeyouhappy.tumblr.com/ i soupa http://njmortensen.soup.io/ , zapraszam serdecznie :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki wielkie!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz zdradzić, gdzie kupiłaś bluzkę z tego http://distilleryimage10.s3.amazonaws.com/63be2b6855ca11e2b4d922000a1fae83_7.jpg zdjęcia? Wszędzie takiej szukam. :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w new looku, ale to było ponad rok temu:(
      pozdrawiam także :)

      Usuń
  5. cześć. zdjęcia piękne jak zwykle :) jak poszły maturki? :) mam pytanie, czym kierować się przy zakupie analoga przez internet? bo kupiłam już jeden i nie działał świetłomierz, polecisz mi coś jak sprawdzić aparat? jakie masz analogi tak w ogóle, modele i marki? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dziękuję ślicznie:) matury.. nie wiem, wszystko się okaże w czerwcu, ale mogło być lepiej. Co do analoga.. trudno mi powiedzieć, nigdy nie kupowałam przez internet aparatu, ale chyba najlepiej spytać o wszystko sprzedawcę.. ja mam tylko jednego analoga, zenita e, ale niestety zepsuł się światłomierz i chyba czas na coś nowego...:) pozdrawiam również!

      Usuń





facebook instagram behance last.fm filmweb